23 Haziran 2011 Perşembe

Şuna benzer şeyler oldu

- Çok içmeye (şişelerce değil) başlayınca 20'li yaşlarımın başındaymışım gibi sevinip ve zıplarken 30'lu yaşlarımın başında olduğumu fark ettim, silkindim... Kendime gelmek üzereyim.

- Takıntılarıma yeni takıntılar katıp, kıskançlık seviyemi yükselttim. Ben tekim dedim, dinlemediler, videosu var deyip salladılar.

- Her hafta spora başladığımın farkına vardım... Fakat hala spor salonunun kapısından içeri girmemiş olmam beni üzüntüye boğdu. Ağladım, geçti...

- İnternette surf ortalamam düşünce içerledim. İnterneti sevdim; ne kadar site varsa gezdim... Gözler faltaşı...

- Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak cümlesini birkaç kez konu içinde kullandım. ' Amerika'da bize değer verirlerdi be Babacola ' deyip yakındım durdum. Hiç acımadım, ona buna bok attım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder